روند استرداد وجه؛

در صورت تمایل به لغو خدمات یا کالاها کاربر باید با پشتیبان تماس بگیرید و در صورت تایید نهایی پشتیبانی وجه به صورت پایا به حساب بانکی کاربر منتقل میشود.

مدت زمان تحویل؛

مدت زمان تحویل کالا و خدمات در هنگام ثبت سفارش به کاربر اعلام میگردد و این زمان تقریبا بین ۳ تا ۵ روز کاری می باشد.

روند مرجوعی کالا و نحوه فسخ خدمات؛

در صورت معیوب بودن کالا و خدمات کافیست با پشتیبان مشکل را در میان بگذارید و در صورت رفع نشدن مشکل وجه به صورت انتقال پایا به حساب کاربر منتقل می گردد.

ساعت پاسخگویی؛

ساعات پاسخگویی همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۸ عصر می باشد.

نحوه پرداخت وجه؛

به صورت آنلاین و اتصال به درگاه آنلاین

شیوه حمل؛

به سه صورت خود حمل ، تیپاکس و باربری و پست

نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش؛

از طریق تماس تلفنی یا ارسال تیکت و تماس در شبکه های اجتماعی

قوانین و مقررات مربوط به رعایت حریم شخصی؛

در هر بخش به صورت جداگانه و قبل از ثبت نام نمایش داده میشود.

نحوه ثبت شکایات مصرف‌کنندگان؛

در صورت عدم پاسخ از سوی کارشناس می توانید با متصل شدن به مدیریت این مجموعه مشکل را گزارش دهید.